سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهانخانه جان

عکس عاشقانه

 

دلم تنگ است برایت 

میخواهم واژه های خیس ز عشقت را 

از صندوقچه ی خَلوار ها خاک گرفته ی  ِ خاطره ها 

ز کنج خانه ی قلبم ، بکشم بیرون 

واژه ها قطره قطره تبخیر شوند 

و شنبم وار  چکه کنند بر برگ های این درخت پیر 

و باز واژه ها عشق بازی کنند با قلم 

و من هم از جوشش احساسم 

فقط برایت عاشقی دم کنم 


دلم تنگ است برایت 

بیا سر ِ کوچه ی عهدمان 

زیر ِ دیوار ِ حرفهایمان 

ببینیم هم دیگر را 

 زنده شود خاطره ها 

و لحظه ای که چشم من و تو 

ز نگاه ِ خیسمان وضو میگیرند 

در سجاده ی احساسات همیشه پهن 

به عبادت عشق می ایستند را

 نیلو فرهای آبی با صداقت نقش بزنند

تصویر یک نگاه ِ عاشقانه ی شور انگیز را 


ای وای بر من ...

باز عهدم را با خودم شکستم 

و اعتراف کردم 

دلم تنگ است برایت

امان ز این دل تنگی ات 

سِکر آور مرا حباب میکند 

در سایه های وحشی بیقراریت 

مانند تقابل بی پایان عشق و شوریدگی 


بیا برگردیم باهم ز این راه ِ بی راه

تا هنوز  لحظه پشت ِ هوای ابری باقیست 

و تا هنوز دیر شدن باران نگشته بر تمام لحظه ها 

بیا برگردیم باهم ز این راه ِ بی راه

عاقبت ِ این راه 

حاصلی ندارد جز ...

 هم آغوشی انگشت های تعهدمان 

با حلقه های بی عشقی 

بیا برگردیم 

ز راه خطایی که رفتیم

من ...

دلم تنگ است برایت 

مریمـــــــــــ

 

 

عکس عاشقانه

 مــــ ن  نوشت  مـــــ ن 

***

بیـــــــــــ  مخاطَب ِ خاص 

***



برچسب‌ها:
عاشقانه - راه - حلقه - تعهد - دم کردنی - صندوق - مخاطب خاص
+ تاریخ جمعه 92/9/29ساعت 7:22 عصر نویسنده مریمــــ . جاوید | نظر