سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهانخانه جان

کارت پستال نوروز 93

 

فصل زمستان خرامان میرود سمت ِ رودخانه ی دنیا ... همان رودخانه ای که مسیرش جاری میشود در سال ِ دیگر !!!باران را بهانه میکند تا تنش را شست و شو دهد ز تمام ِ خسته گی  های این روز های مردم ِ منتظر ِ بهار ... 

 

در پسِ ِ ثانیه های ساعت ِ خانه ی ما 

                                               ناقوس ِ بهار می وزد بر گوش اهلی های دنیا 

 

صدای نوجوان و شاداب ِ بهار گوئی بسیار از نزدیک ها میرسد بر جان ِ گوش هایمان ///


 بهار رسیده است ز راه 

شمع ها را رو شن کن دلم

پشت در صدا میزند صدا 

مرا اینار با نام ِ کوچکم 


بهار ... با بی خجالتی با آغوشی باز میدود در بغل ِ روزهای آتی و دعوتشان میکند به نو بودن ،،، به دوباره از نو آغاز کردن ،،، به فرصت های مجدد ،،، به تلاش های پی در پی و میرسد به من و دل نشین میگوید :

 

سلام مریم 

سلام دختر ِ آرزوهای پار سال ِ مریم 

سلام ستاره ی نو بخت ِ آسمان ِ سال ِ نو 

و من بهار را 

می فشارمش در آغوش 

زیر لب میگویم 

امسال سال ِ من است 

بهار زیبا 

 

تصمیم گرفته ام در قعر تازگی ها غرق شوم ،،، تصمیم دارم گل ها را به چشم دیگری ببینم ،،، تصمیم گرفته ام امسال هر چه را دارم در راه ِ خدا بدهم هرچه را ندارم از راه خدا بیابم و هرچه راکه خواستم و به دست نیاوردم  فقط به شانه های خدا تکیه کنم ...

 

الهی باشد 

سایه خدا سراسر تاج ِ سرمان 

در سال ِ نو ِ امسالمان 

 


****

*** سال نــــــــــــــــــــــــو مبارک ***

****

 کارت پستال ویژه عید نوروز 93

مریمـــــــــــ 


 



برچسب‌ها:
عکس -کارت پستال-عید نوروز- متن ادبی- شعر نو - سال تحویل
+ تاریخ پنج شنبه 92/12/29ساعت 3:29 صبح نویسنده مریمــــ . جاوید | نظر