سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهانخانه جان

عکس خدا


بدون تشبیه !!! 

بدون استعاره !!! 

بدون توصیف !!! 

...

میخواهم ساده ترین حالت ِ یک حال ِ خوب را اعتراف کنم . 

آن هم یک اعتراف ِ  شیرین ... 

.

داشتنت دنیا را  کنج لحظه های واپسینم انداخته 

میدانی !

 جای  ِ دنیا ،،، 

تـــو ... به مــــــن ...

دنیا دنیا اعتماد و تکیه گاه بخشیده ای 

.

 هر وقت هوایی ات میشوم

 مژگانم سنگین ،،، پلک ها روی هم ،،، ذهنم حوالی تو 

همه دست به دست هم 

 تا نزدیکی ات را من  لمس کنم 

داشتنت را جای تمام ِ نداشتن هایم 

انتخاب کردم ... 

برای هر از دست دادنی 

داشتنت را به رخ ِ دنیا 

کشیدم 

خالصانه سپاس ،،،

برای داده هایت ، برای گرفته هایت ، برای به آرزو های نرسیده ام و  برای نعمت های آینده ام ... 

به خوبی هایت قسم 

تو را برای من بس است

... 


 

مریم.جاوید 



 



برچسب‌ها:
شعر سپید خدا عکس عاشقانه متن ادبی متن زیبا خدا شعر
+ تاریخ چهارشنبه 93/3/14ساعت 1:28 صبح نویسنده مریمــــ . جاوید | نظر