سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهانخانه جان

به دنیا آمدن نوزاد 20 کیلویی در تهران !!!!!!!!!!!!!!

 

خبرگزاری فارس: مهرشاد کمیزی، نوزاد 7 ماهه تهرانی، 20 کیلوگرم وزن دارد، پزشک او شیر مادر و وجود ژن چاقی را عامل آن می‌داند، مادر مهرشاد هم از بس او را بغل کرده، کمردرد گرفته است.

 

 

انتشار خبر نوزاد 7 ماهه 20 کیلویی تهرانی که مورد توجه بسیاری از مخاطبان خبرگزاری فارس و سایر رسانه‌ها قرار گرفت، خبرنگار اجتماعی فارس و تیم تصویربرداری این رسانه را واداشت تا به سراغ این نوزاد چاق ایرانی بروند. پدر مهرشاد می‌گوید: مهرشاد وقتی به دنیا آمد 3 کیلوگرم وزن داشت و طبیعی بود تا حدود سه ماهگی چون خیلی شیطنت می‌کرد، خیلی متوجه چاقی او نشدیم اما بعد از آن متوجه شدیم که مهرشاد خیلی چاق است، هر ماه 2 تا 4 کیلو به وزنش اضافه می‌شد و تقریباً هر ساعت یا هر 45 دقیقه شیر می‌خورد. به گفته او،‌ مهرشاد تقریباً 5 ماهه بود که او را پیش پزشک بردیم، آزمایش‌های مختلف هیچ بیماری را نشان نداد، البته بعد از مدتی او را پیش متخصص غدد بردیم که آزمایشی نوشته که در ایران انجام نمی‌شود و منتظر جواب آن از دوبی هستیم، اما به تجویز پزشک، تلاش کردیم با سرگرم کردنش، فاصله زمان شیر خوردنش را بیشتر کنیم تا کم‌تر بخورد به همین خاطر در یک ماه گذشته وزنش ثابت مانده است.

 

%Royafun.com نوزاد 20 کیلویی در تهران + عکس

 

 

%Royafun.com نوزاد 20 کیلویی در تهران + عکس

 

 

مادر مهرشاد می‌گوید: نگهداری مهرشاد واقعاً خیلی سخت است، 6 یا 7 نفر باید باشند تا از مهرشاد نگهداری کنند، برای شستن مهرشاد سه نفر باید همکاری کنند، خود من از بس که مهرشاد را بغل کردم، کمردرد گرفته‌ام، نگهداری او مثل ورزش است و من در چند ماه گذشته 20 کیلو لاغر شده‌ام. پدر و مادر مهرشاد می‌گویند: هر جا که او را می‌بریم مورد توجه‌ مردم قرار می‌گیرد و همه می‌خواهند مهرشاد را بغل کنند و از او فیلم و عکس بگیرند. علی ربانی، متخصص اطفال و پزشک معالج مهرشاد می‌گوید: تاکنون آزمایش‌های مختلف هیچ بیماری خاصی را برای مهرشاد نشان نداده است اما به هر حال چاقی او مرضی است و باید تحت کنترل باشد، احتمالاً ژن چاقی دارد و زیاد می‌خورد به همین علت به او رژیم غذایی داده‌ایم. به گفته ربانی، بر اساس شاخص‌های جهانی حداکثر وزن یک کودک پسر 7 ماهه 10 کیلوگرم است.

 

%Royafun.com نوزاد 20 کیلویی در تهران + عکس

 

%Royafun.com نوزاد 20 کیلویی در تهران + عکس

 

منبع: گردآوری شده برترین لحظه ها 



برچسب‌ها:
نوزاد 2 کیلویی در تهران - عکس های نوزاد چاق - عکس های نوزاد بامز
+ تاریخ سه شنبه 92/6/26ساعت 1:41 عصر نویسنده مریمــــ . جاوید | نظر